Tidligere arrangement

Invitation til informationsmøde: Nyt ERFA-netværk for kantineledere i Haderslev Kommune

Bemærk venligst

Dette arrangement blev afholdt for 4 måneder siden og er ikke længere gældende.

Haderslev Kommune og Haderslev Erhvervsråd inviterer dig til et informationsmøde om opstarten af et nyt ERFA-netværk – kun for kantiner i Haderslev Kommune.

Netværket skal styrke samarbejdet og erfaringsudvekslingen mellem kantinerne i kommunen og understøtte den grønne omstilling, som kommunalbestyrelsen satte i gang med klimaplanen fra 2022. Kantiner spiller en vigtig rolle i at fremme sund og klimavenlig mad – både på arbejdspladsen og som inspiration til hjemmet.

Formålet med netværket:

  • Skabe faglige relationer og dele erfaringer
  • Inspirere til sundere og mere klimavenlige måltider
  • Understøtte Fødevarestyrelsens kostråd i praksis

På mødet drøfter vi:

  • Netværkets format og indhold
  • Mødehyppighed (f.eks. 2 gange årligt)
  • Lokation (medlemmer kan skiftes til at være værter)
  • Forplejning (værten står for forplejning)

Tilmelding senest d. 6. februar 2026

Send din tilmelding til kantineleder Rasmus Ove Holsteen Jessenraohj@haderslev.dk

Vær altid opdateret på, hvad der sker af interessante erhvervsevents i Haderslev kommune