Vil du booste din marketing indsats, have den nyeste viden inden for digital markedsføring, få brugt AI til dine salgstekster og finde hoved og hale i de sociale medier?
Så tag med, når vi dykker ned i markedsføringens basiselementer, vi kigger på tone of voice, din marketingstrategi, AI og ChatGPT, branding og sociale medier. Vi undersøger nyeste trends og tendenser og du får værktøjskassen til selv at håndtere din markedsføring effektivt, skarpt og præcist.
Mød Jeannette Refstrup
Vi har fornøjelsen af at præsentere Jeannette Refstrup. Jeanette er uddannet journalist og partner i kommunikations-bureauet StrupStrup®. Hun underviser på akademi- og diplomfag i blandt andet Digital Marketing og Content Marketing.
Fristet til at høre mere – så kig de 5 workshops igennem.
Pris: 2.500 kr. ex. moms for medlemmer af Haderslev Erhvervsråd for adgang til alle workshops.
OBS! Begrænsede antal pladser, så tilmelding efter først til mølle princippet.
(Afsluttet) Workshop #1 - Sådan skaber du en strategi for jeres brand
- 30. september kl. 08.30 - 11.00
Forskning viser, at et stærkt brand giver jeres kunder og samarbejdspartnere mere tillid til virksomheden. Den viser også, at et stærkt brand kan gøre jer til førstevalget blandt kunder, leverandører, samarbejdspartnere og ansatte. Men hvordan skaber du en strategi, der skaber et stærkt brand? Det lærer du på denne workshop.
Formålet med denne workshop er at udvikle jeres digitale markedsføringsstrategi med særligt fokus på branding. Vi sætter blandt andet ord på og arbejder med:
- Introduktion til moderne kommunikation og markedsføring: Fra afsenderorienteret til modtagerorienteret
- Introduktion til branding: Hvad er et stærkt brand, og hvad kan det gøre for din virksomhed?
- Sådan skaber du et stærkt brand med positionering: Why / purpose / vision/mission / kernefortælling
- Bæredygtighed og branding
- Målsætninger
- Målgruppe/persona og interessenter
- Idéudvikling
- Handlingsplan
- Sådan kan AI-værktøjer som ChatGPT hjælpe dig.
(Afsluttet) Workshop #2 - Sådan får du dit brand til at leve i praksis
- 23. oktober kl. 08.30 - 11.00
Du ved, hvordan du vil positionere jeres brand. Du ved, hvem jeres målgruppe er. Du kender dine målsætninger. Så langt så godt. Men hvordan bruger du den viden i praksis, når du skriver opslag på LinkedIn, optager en reel til instagram eller står til netværksmødet?
På denne workshop arbejder du med:
- Tone of Voice i skrift og tale
- Brug dig selv i branding (og inspirér din chef til det samme)
- Storytelling: Hvad er det? Hvordan gør du?
- Planlægning af indhold + planlægningsværktøjer
- Idéudvikling
- Handlingsplan
- Sådan kan AI-værktøjer som ChatGPT hjælpe dig.
Workshop #3 - Sådan opdager kunderne dig og dit brand
- 11. november kl. 08.30 - 11.00
En væsentlig del af et stærkt brand er, at omverdenen får øje på det – og synes om, hvad de ser. Derfor skal vi på denne workshop arbejde med forskellige måder, du kan arbejde med jeres brands synlighed på sociale medier.
Vi arbejder blandt andet med:
- Statistik og andre data for sociale medier med mere
- Svagheder og styrker ved de enkelte kanaler
- Sociale medier og deres algoritmer
- Ambassadører, influenter og communities
- Idéudvikling
- Handlingsplan
- Sådan kan AI-værktøjer som ChatGPT hjælpe dig.
Workshop #4 - Sådan indarbejder du dit brand på din hjemmeside, dit nyhedsbrev og PR
- 2. december kl. 08.30 - 11.00
Formålet med denne workshop er at give dig viden og ideer, så du kan omsætte de strategiske tanker og den teoretiske viden til praksis, der får jeres brand til at leve hos jeres målgruppe.
Vi arbejder blandt andet med:
- Grundlæggende viden om nyhedsbreve – herunder salgstekster
- Grundlæggende SEO på hjemmesiden
- PR: Forstå journalisternes tankegang
- Idéudvikling
- Handlingsplan
- Sådan kan AI-værktøjer som ChatGPT hjælpe dig.
Workshop #5 - Sådan sikrer du, at jeres brand står skarpt i 2025 med kortlægning af jeres kunderejse
- 8. januar 2025 kl. 08.30 - 11.00
Du ved, hvordan du positionerer jer. Du ved, hvem jeres målgruppe er. Du kender jeres målsætninger. I har en tydelig Tone of Voice. Du kender en lang række kanaler, som du kan bruge til kommunikation og markedsføring. Nu er tiden kommet til at sikre, at det hele hænger sammen, så du ikke taber nogle kunder og andre muligheder undervejs. Det handler denne workshop om.
Vi arbejder blandt andet med:
- Kunderejse
- Kanalstrategi
- Idéudvikling
- Handlingsplan
- Sådan kan AI-værktøjer som ChatGPT hjælpe dig
- Sådan holder du momentum.
Tilmelding
Tilmeld dig senest torsdag d. 26. september kl. 12.00.
- Pris for medlemmer* 2.500 kr.**
- Pris for ikke medlemmer* 4.750 kr.**
* Pris er ex. moms. og gælder alle workshops.
** Pris er inklusiv morgenmad, kaffe og te.
OBS! Begrænsede antal pladser, så tilmelding efter først til mølle princippet.
- Dato: 23 okt. 2024 – 8 jan. 2025
- Tid: 08:30 – 11:00
- Sted: Gåskærgade 28, 6100 Haderslev
- Tilmeldingsfrist: 22. okt. 2024 12:00