Bemærk venligst

Dette arrangement har fundet sted og er ikke længere gældende.

Vil du lære at skabe effektive Facebook-kampagner og øge din omsætning?

Tag med til vores Facebook Ads-kursus for begyndere 

Vi har oplevet efterspørgsel fra flere omkring emnet med Facebook- Ads, således er vi gået sammen med Ritter Media og Grassat om at lave et godt tilbud på en workshop til jer.

Mon kurset er noget for dig? I så fald, så læs videre og få dig tilmeldt i god tid. Der er kun 12 pladser og det er efter først til mølle.

Hvem henvender kurset sig til?

Kurset er skræddersyet til dig med en b2c-webshop eller for medarbejdere, der arbejder med sociale medier.

Hvad du vil du få med fra kurset:

  • Opret dine første Facebook-kampagner, der sælger
  • Skab en færdig kampagne, klar til offentliggørelse
  • Hands-on erfaring og praktiske tips

Kursets indhold:

  • Det skal du vide om Facebook Ads for at lave kampagner, der sælger
  • Hvordan du opretter produktsæt, som du kan bruge i dine annoncer
  • Sådan laver du en fængende katalog-annonce (tekst, billede/video, rammer)
  • Sådan kan du fordre Facebook med relevant målgruppe-data (oprettelse af målgrupper)
  • Sådan tilpasser du annoncerapporten, så du får serveret de vigtigste tal (inkl. forklaringer af nøgletal)
  • Sådan opretter du Advantage+ Shopping-kampagner fra A-Z

Hvad du skal have med:

  • Bærbar computer
  • Webshop og Facebook-side
  • Facebook Business Manager (inkl. Facebook Pixel* og Katalog**)
  • Canva (grafikprogram, findes som gratis udgave)
  • Firmalogo + et udvalg af billeder

* OBS: Når du installerer din Facebook Pixel på din hjemmeside, er det vigtigt, at du overholder cookie-reglerne. Spørg evt. din udvikler til råd eller kontakt Jan.

** Hvis du bruger Shopify, bliver kataloget automatisk tilknyttet, når du forbinder Shopify med Facebook. Når du bruger WooCommerce, bliver kataloget automatisk tilknyttet, hvis du bruger “Facebook for WooCommerce” (plugin). Hvis du bruger et andet shopsystem, findes der som regel vejledninger til installation af Facebook Pixel og katalog online. 

Hvem står bag workshoppen:

Workshoppen er blevet til i samarbejde med Haderslev Erhvervsråd, Thomas Bjerregaard Bonde (ejer af Grassat), Full-service reklamebureau Jan-Lucas Hilgers (ejer af Ritter Media): Specialiseret i Facebook Ads og Google Ads.

Pris inkl. kaffe og kage:

  • HER-Medlemmer: DKK 595,-
  • Ikke-medlemmer: DKK 1.995,-

Antal pladser: 12 (workshoppen afholdes ved minimum fem deltagere).

Spørgsmål: jan@rittermedia.dk; thomas@grassat.dk eller Didde Schmidt didde@her.dk

Links til ressourcer:

Opsætning af Facebook Business Manager:
https://rittermedia.dk/wp-content/uploads/2023/11/Guide-FBM-inkl.-Pixel.pdf

Forbind din Shopify store med Facebook & Instagram (Pixel, CAPI, katalog):
https://www.shopify.com/dk/facebook-instagram

Forbind din WooCommerce store med Facebook & Instagram (Pixel, CAPI, katalog):
https://www.facebook.com/business/help/900699293402826

Praktiske oplysninger

Har du spørgsmål, er du altid velkommen til at ringe til:
Billede af Didde Schmidt

Udviklingskonsulent

Didde Schmidt